Henri Lenaerts

Zijn leven

Op een bepaalde manier onbekend in Spanje, is een internationaal erkende auteur, vooral in België, waar zijn werk voorzitter van vooraanstaande openbare plaatsen.

Henri

Zijn werk

De zorg om de mens te begrijpen is de as van de gedachte van Henri Lenaerts.

Haar intellectuele en artistieke werk is een voortdurende zoektocht naar de fysieke, mentale en geest van man en vrouw.

Zij stuurt de meest subtiele trillingen van de ziel door het lichaam, de natuur, alles wat transcendentie geeft aan dingen.

De essentie

Henri

Gedachte, leven en werk van Henri Lenaerts toekomstgericht en moraal. Het grote wonder voor Henry is "de controle dat de hersenen in staat is om te oefenen op haar eigen gegevens. Een echte wetenschap, religie, sociologie, economie, enzovoort., Komt voort uit dat. Onderscheid te maken tussen goed en kwaad, geldig vanaf ongeldig, het nuttige van het nutteloze. "

De essentie

Belangrijk

SobreSchrijf in op onze Nieuwsbrief en bijwerkingen van de Stichting Henri Lenaerts per mail.

Paulette Garin Paulette Garin, levenspartner van Henri Lenaerts tot aan het eind van zijn leven, spreekt over de Belgische kunstenaar.

Stichting HENRI LENAERTS · Copyright 2017 · Avertissement légal | Newsletter | Contact